1. Használhatom-e a régi bejelentkezési adataimat az új weboldalon?
Természetesen igen. A megszokott módon jelentkezhet be és érheti el szolgáltatásainkat.
2. Mi a teendő, ha elfelejtettem a belépéshez szükséges adatokat?
Ha nem emlékszik a regisztráció alkalmával megadott e-mail címre, akkor kollégáink lesznek segítségére. Az "elérhetőség" menüpontban megadott telefonszámokon segítünk.
Amennyiben a jelszóra nem emlékszik, úgy a bejelentkezés menüben van lehetőség ideiglenesen generált kódot kérni, melyet a belépést követően célszerű azonnal megváltoztatni.
3. Hol tudom megváltoztatni a jelszót?
Belépést követően a "profilom" oldalon van lehetőség számos partner adat módosítására és a jelszó megváltoztatására.
4. Hogyan tudok bizományos rendelést készíteni?
A bizományos rendeléshez tartozó lehetőségeket az adott termék kosárba helyezését követően a kosár áttekintése oldalon választhatja ki.
5. Van lehetőségem gyártók által megadott azonosítókra keresni?
Igen, van. Az új integrált TecDoc adatbázis alapú keresővel lehetőség van akár gyári számokra is rákeresni, mely eredményként a megfelelő alkatrészeket fogja találati listában megjeleníteni.
6. Mi a teendő, ha a gyártó által megadott azonosító nem áll rendelkezésre?
Használja a gyors ajánlat kérés szolgáltatásunkat. Adja meg az űrlapon a kapcsolati adatait és a keresett alkatrész leírását, esetleg a jármű alvázszámát. Munkatársaink feldolgozzák a kéréseket, és felveszik Önnel a kapcsolatot.
7. Van lehetőségem a webáruházban nem szereplő termékre ajánlatot kérni?
Igen, van. Munkatársaink a kiterjedt beszállítói hálózatunkban felkutatják a keresett alkatrészt, és felveszik Önnel a kapcsolatot. Az ajánlatkérés nem jár kötelezettséggel.